Referanser, eller prosjekter vi jobber med

Det er litt feil å kalle det for «referanser», – da høres det ut som noe vi er ferdig med. Vi følger med og passer på. Det gjør at vi kan komme med tips og triks til innhold og bistå med råd i forhold til å øke synligheten på nett. Er du vår neste referanse? Ta kontakt i dag.

Norwegian Biocare

Norwegian Biocare

Nytt firma, ny nettside. Norwegian Biocare tilbyr Omega 3 i kapselform fra ren norsk lakseolje.

Siden skal gå veien via forhåndssalg, så selge mot det norske markedet før de oversetter siden til flere språk. Dette er en «ett-produktside» som gjør at man lett kommer i gang med nettsiden.

Løsningen er basert på:

  • WordPress
  • WooCommerce
  • Stripe betaling

Vi har bistått med design og wordpress utvikling av nettside, oppsett av server og domene og også noe bilderedigering/videoredigering. Nettsiden er testet mot ønsket målgruppe for å se om siden inneholder nok informasjon og om kjøpsprosessen er enkel.

Arbeidet med Norwegian Biocare gikk raskt og de kom fort på banen med forslag og ideer. Resultatet ble bedre enn vi forventet.

Planen videre:

  • Bistå med pre-lansering.
  • Oversette til flere språk.
  • Søkemotoroptimalisering
  • Facebook-annonsering og Google annonsering.

Norwegian Biocare sine nettsider

Spesialistbedriften AS

Etablert firma, sosialt entreprenørskap, nye nettsider basert på eksisterende designmal. Spesialistbedriften tilbyr diverse tjenester innen 3D-modellering av bygg og teknisk tegning. De ansetter kun personer med Asperger Syndrom.

Målet var bedre nettsider, som er lettere å finne. De gamle nettsidene hadde etterhvert blitt utilgjengelige og utdaterte.

Vi satt opp nytt webhotell, utviklet nettsidene utenfor domenet og overførte domenet når ny nettside var klar. Etter lansering reviderte vi noen av de gamle tekstene. Hensikten er søkemotoroptimalisering.

Løsningen er basert på:

  • WordPress
  • Utgangspunkt i eksisterende designmal.

Vi har laget en nettside som er betydelig optimalisert kontra gammel nettside. Innlastingstiden er redusert med ca 2 sekunder og laster nå inn på ca 0,7 sekunder. Vi delte også siden opp i innhold for å optimalisere hvert enkelt område med tanke på organisk trafikk fra Google. Dette arbeidet vil pågå en stund til. Vi har koblet sammen Google Analytics og Google Search Console slik at vi kan følge med på utviklingen og gi tips og råd om gode artikler som bør skrives.

Planen videre:

  • Fortsette med synlighet i Google.
  • Google annonsering.

Spesialistbedriften AS sine nettsider

Adventor CRM

Adventor AS

Adventor AS selger CRM og konkurrerer derfor på et av de mest «vanskelige» nøkkelordene. CRM. Som nyetablert selskap har de ikke samme markedsbudsjett som de store internasjonale aktørene. Vi har derfor fokusert på å bli synlig på flere søkefraser.

Vi har testet annonsering i Google, på Facebook og på LinkedIn og fokuserer nå primært på Google med annonsering og remarketing.

Løsningen er basert på:

  • WordPress
  • WooCommerce
  • Abonnement
  • Utgangspunkt i eksisterende farger.

Løsningen er under kontinuerlig evaluering med tanke på søkemotoroptimalisering.

Planen videre:

  • Fortsette med søkemotoroptimalisering og overvåking.
  • Google annonsering.

Adventor sine nettsider